Projektplanering
Vi tar ett första möte där vi tillsammans tittar på ert behov gällande arbetskläder. Vi går igenom produktalternativ, design och funktion utifrån era önskemål. Mötet avslutas med att vi lägger upp en tidsplan för uppföljningsmöte där vi presenterar vårt förslag gällande produkt och design.
Design
Efter vårt möte kommer vår designer göra ett förslag där fokus är att få fram ert varumärke i kollektion. Vi kommer även göra förslag på förbättringar gällande funktion och detaljer. Sitter verkligen fickan i rätt höjd? Får medarbetarna plats med allt dem behöv er? Är byxorna ergonomiska utifrån medarbetarna arbete?
Inköp
Vi kommer under processen visa upp prover på passform, tygklipp för att hitta kvalitén, testkrav om ni önskar , för att till slut landa i en slutlig kollektion som sedan går i produktion. Vi tycker det är viktigt att ni är känner er bekväma under hela processen vilka beslut som tas men vi kommer göra arbetet åt er.
Webbshop
Tillsammans med er sätter vi oss ner med en demoshop och visar upp de funktioner vi kan erbjuda i vår unika webbshop. Tilldelning, attestering, och kundunikt inlogg är något vi kan erbjuda.
Kundservice
För oss på Scandress är det viktigt med personlig service. Vi håller kundservice öppet varje dag mellan 8-16 för att svara på era frågor gällande byten, passform, kvalité eller andra frågor som ni vill ha besvarade.
Lager & Logistik
Vi tycker det är viktigt att vara flexibla och därav lyssnar vi in vilket behov ni har gällande lagerhållning och logistik. Här tar vi tillsammans fram ett alternativ som passar ert företag.
Uppföljning
Uppföljning sker några månader efter första utleveransen för att säkerställa att allt är till er belåtenhet.
Behovsanalyser
Vi gör behovsanalyser löpande för att säkerställa att vi alltid har era kläder på lager. Komplettering och orderläggning av nya produkter sker endast i samråd med er och efter skriftligt godkännande.